کد خبر : 165
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:12

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کودکان بی‌سرپرست حمایت می‌کند

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کودکان بی‌سرپرست حمایت می‌کند
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تهران حاضر شده بود، از اقدامات حمایتی بانک نسبت به این کودکان خبر داد.

به گزارش خریدار، دکتر سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل به همراه دکتر روح الله قاسمیان، مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث رسول اکرم (ص) در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تهران حاضر شدند و به گفت‌وگو با آن‌ها پرداختند.
شمسی‌نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اسلام (ص) به کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز، پای درد دل آن‌ها نشست و دغدغه‌هایشان را جویا شد.
شمسی‌نژاد به کودکان و نوجوانان توصیه کرد: بحث آموزش و تحصیل را در زندگی خود جدی بگیرند و حتماً در حوزه فناوری اطلاعات مهارت‌های لازم را کسب کنند، زیرا بسیاری از امور دنیای امروز بر این بستر انجام می‌شود.
در این بازدید کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز نیز از برخی مشکلات خود گفتند و قرار شد ضمن خرید لباس شب عید، یک دستگاه PS۴ نیز برای آن‌ها تهیه شود. همچنین شمسی‌نژاد گفت که از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به کارکنان مرکز وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.