کد خبر : 5875
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 9:52

بازدید سرزده مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزرات تعاون از شرکت دخانیات و مجتمع تولیدی تهران

بازدید سرزده مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزرات تعاون از شرکت دخانیات و مجتمع تولیدی تهران
مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت دخانیات ایران و مجتمع تولیدی تهران بازدید کرد.

به گزارش خریدار، مسعود حسین پور در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادی مدیرعامل شرکت دخانیات و تیم مدیریتی جدید گفت: اقدامات ضد فساد و مبارزه با رانت‌های شکل گرفته در شرکت دخانیات که ریشه‌ای پیچیده و تو در تو داشته، قابل تقدیر است و می بایست با همین روحیه انقلابی تا ریشه کن کردن کامل آن این سیاست را ادامه داد.

وی همچنین گفت: وظیفه حراست حمایت از برنامه های تحولی تولید، فروش و فعالیت های اقتصادی اثربخش بنگاه های اقتصادی است و در این مسیر اگر کسی مانع و حاشیه ساز باشد باید با آن برخورد شود.

رئیس سازمان حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از افراد در داخل بنگاه های اقتصادی بدلیل آلودگی های مالی و سیاسی، بدنبال تأمین منافع بیگانگان و افراد بیرون شرکت هستند و حتی در بسیاری از بنگاه های اقتصادی ما شاهد جاسوسی صنعتی نیز هستیم، بنابراین چشمان تیز بین حراست باید این افراد را شناسایی و در اختیار قانون قرار داده و برخورد نماید.

حسین پور گفت: در سالی که مزین به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان است همه مکلفند به سیاست های تولیدی کشور کمک نمایند و حراست در این عرصه باید با نگاه صیانتی پیشگام تر از دیگران باشد.

در این بازدید محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، توضیحاتی در خصوص اقدامات تحولی چند ماه گذشته در بخش تولید، صادرات، حمایت از کشاورزان، و توسعه زیر ساخت ها و تکنولوژی های بکار رفته در مجتمع‌ها و دستاوردهای کسب شده را بیان کرد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت دخانیات و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.