کد خبر : 7370
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 13:30

مریم آهون بر

بازدید رئیس کمیسیون صنایع مجلس از واحد تولید پالت اهتمام جم در عسلویه

بازدید رئیس کمیسیون صنایع مجلس از واحد تولید پالت اهتمام جم در عسلویه
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی همراه با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از واحد تولید پالت اهتمام جم در عسلویه بازدید کرد‌.

به گزارش خریدار ، مصطفی طاهری در ادامه سفر یک روزه خود به استان بوشهر از چند واحد صنعتی مناطق مرکزی و جنوبی استان بازدید خواهد کرد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان بوشهر در این بازدید اظهار کرد: در پنج ماه امسال ۶۸ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۲هزار میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال و اشتغال ۲ هزار و ۲۳۶ نفر در این استان صادر شده است.
مهدی صفوی افزود: در مدت یاد شده همچنین ۱۱ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال و اشتغال ۱۸۵ نفر در استان بوشهر صادر شده است.
وی در بخش دیگری از صحت‌های خود در ارتباط با بازدید صورت گرفته از واحد تولید پالت جم در عسلویه اظهار کرد: شرکت اهتمام جم تولید کننده پالت پلاستیکی و کیسه‌های بدون بافت پلاستیکی با ظرفیت اسمی ۱۷هزار و ۸۵۰ تن است که از این میزان اکنون ۷ هزار و ۲۰۰ تن آن فعال است.
صفوی گفت: سرمایه گذاری ثابت این پروژه ۳۲۰ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال و ارزش ماشین آلات خارجی آن نیز چهار میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۰۰ یورو است.
وی یادآور شد: شرکت اهتمام جم در زمینی به مساحت ۲۱ هزار و۳۱ مترمربع و زیربنا آن ۶ هزار و ۲۳۰ مترمربع است.
صفوی اظهار کرد: توان برق شرکت یاد شده ۲ هزار کیلووات و میزان اشتغال آن ۸۰ نفر است که بازدید صورت گرفته از این شرکت نیز در راستای تقویت توان تولید آن‌ صورت گرفته است.

طاهری در پایان این بازدید در نشستی با فعالان صنعتی استان بوشهر از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.