کد خبر : 3594
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 11:31

در جهت حمایت از تولید و اشتغال در کشور صورت گرفت

بازدید اعضای هیات عامل و رییس شعبه تهران صنعت بانك صنعت و معدن از شركت های ژلاتین كپسول و تكوین

بازدید اعضای هیات عامل و رییس شعبه تهران صنعت بانك صنعت و معدن از شركت های ژلاتین كپسول و تكوین
اعضای هیات عامل و رییس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن از طرحهای ژلاتین کپسول و تکوین در استان تهران بازدید نمودند.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب و بیژن اسدی معاون نظارت و حقوقی و وصول مطالبات به اتفاق نادر کاشانی رئیس شعبه تهران صنعت این بانک از واحد ژلاتین کپسول، بزرگترین تولید کننده پوکه های ژلاتینی کپسول دارویی و شرکت تکوین بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره خورویی در کشور بازدید کردند.
در این بازدید ضمن بررسی نیاز واحد های یاد شده، نسبت به تمرکز بیشتر عملیات شرکتهای مذکور در بانک و حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی بر اساس رسالت تخصصی خود مبنی بر ارتقاء و افزایش سطح تولید در کشور تاکید شد تا ضمن پشتیبانی، برای حل مسایل و مشکلات این شرکت ها و رسیدگی به نیازهای آنان اقدام مؤثر صورت گیرد.
شركت تكوين ساخته‏هاي فلزي كارا تولید کننده بیش از 350 نوع پيچ‏هاي مصرفي در صنعت خودروسازي بوده و یکی از تأمین کنندگان اصلی شرکت های ایران خودرو و تولید اتومبیل سایپا می باشد. این شرکت در زميني به مساحت تقريبي 25 هزار مترمربع در كيلومتر 11 جاده مخصوص كرج واقع شده و داراي 12 هزار مترمربع فضاي مسقف شامل سالن توليد ، انبار مواد اوليه و قطعات و بخش اداري و پشتيباني مي‏باشد. بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بالغ بر 1000 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تکوین ساخته های فلزی کارا پرداخت نموده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود 488 نفر را فراهم نموده است.
شركت توليد ژلاتين كپسول ايران نیز تنها توليدکننده انواع پوكه هاي ژلاتيني كپسول هاي دارويي در کشور بوده و نياز بيش از 200 واحد توليدی دارو در سراسر كشور را مرتفع مي نمايد. اين كارخانه در زميني به مساحت 10 هزار و 600 مترمربع در شهریار واقع شده و دارای یکهزار و 880 مترمربع زير بنا شامل سالن توليد، بخش هاي اداري، پشتيباني، انبار مواد اوليه و محصول نهايي می باشد. . بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران پرداخت نموده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود 250 نفر را فراهم نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.