کد خبر : 4377
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 14:37

بازبینی برنامه تحول راهبردی کزغال

بازبینی برنامه تحول راهبردی کزغال
با حضور مدیران برنامه ریزی و سرمایه گذاری تاصیکو، برنامه تحول راهبردی شرکت زغال سنگ پروده طبس برای دسترسی به برنامه های افق 1407، بازبینی گردید

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس، برنامه های راهبردی شرکت با هدف تحول در دستیابی به اهداف محوری تا افق 1407، با حضور مدیران برنامه ریزی و سرمایه گذاری هلدینگ صدرتأمین، در کمیته برنامه راهبردی کزغال مورد بازبینی و به روز آوری قرار گرفت.
در این برنامه بازنگری و طی جلسات فشرده سه روزه، اهداف راهبردی شرکت نهایی و برنامه اقدامات برای تحقق این اهداف تا افق 1407، تبیین گردید. این اهداف که با محور کلی تحول برای دستیابی به افزایش ظرفیت تولید زغال سنگ در نظر گرفته شده اند، کلیت برنامه های شاخص اقدام راهبردی با بررسی ابعاد و جنبه های مختلف کار، مشخص گردید.
چشم انداز شرکت زغال سنگ پروده طبس، افزایش قابل توجه ظرفیت تولید زغال سنگ تا افق 1407 از طریق دستیابی به ذخایر جدید و ارتقاء فناوری استخراج زغال سنگ، با هدف خلق ارزش برای ذینفعان است که برای حصول این دستاوردها، اهداف کلان راهبردی در حوزه های مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی و یادگیری و رشد، در جلسات مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.