کد خبر : 15559
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 14:41

با انعقاد تفاهمنامه میان صحا و انجمن هوافضای؛

ایده‌های فن‌آوری و کارآفرینی در حوزه هوافضا به محصول تبدیل می‌شوند

ایده‌های فن‌آوری و کارآفرینی در حوزه هوافضا به محصول تبدیل می‌شوند
در راستای تبدیل ایده‌های فن‌آوری و کارآفرینی در حوزه هوافضا به محصول و توسعه بنگاه‌های فعال با موضوع گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه، تفاهمنامه‌ای فیمابین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و انجمن هوا فضای ایران منعقد شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی صحا، با حضور محسن نادری‌منش مدیرعامل صحا و دکتر خاکی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن هوافضا، تفاهمنامه‌ای فیمابین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و انجمن هوا فضای ایران منعقد شد.

در این تفاهمنامه به همکاری‌هایی با هدف تبدیل ایده‌های فن‌آوری و کارآفرینی در حوزه هوافضا به محصول، توسعه بنگاه‌های فعال با موضوع گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و ارائه محصولات جدید و همکاری در زمینه ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی در حوزه صنایع هوافضا در راستای توانمندسازی شرکتهای مربوطه تاکید شده است.

همچنین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته درباره ارائه حمایت‌های مالی و اعتباری با نرخ ترجیحی اعلام همکاری با انجمن هوافضای ایران کرده است.

در پایان نشست انعقاد این تفاهمنامه، رئیس هیات مدیره انجمن هوافضا از مدیران و کارشناسان صندوق جهت حضور در کنفرانس هوافضا که در اسفندماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.