کد خبر : 15102
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 14:48

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال‌ها، تحویل مشتریان شد

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال‌ها، تحویل مشتریان شد
رئیس حوزه قضایی بروات گفت: ظرف کمتر از ۱۰ روز از دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد ۹۰ خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

به گزارش خریدار ، معین افشاری، رئیس حوزه قضایی بروات گفت: ظرف کمتر از ۱۰ روز از دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد ۹۰ خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

معین افشاری اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.

رئیس حوزه قضایی بروات اضافه کرد: در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش‌ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نهایتا در سفر حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، کلیه محدودیت‌های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.

رئیس حوزه قضایی بروات اعلام کرد: امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال‌ها موفق به تحویل خودروهای خود شدند.

وی گفت: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرک‌های خوردوسازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودروسازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در دی‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود: در بازدید از این واحدها تلاش می‌شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

وی عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی را درحوزه گمرکی دانسته و گفت: باید برای رفع آنها پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی یادآور شده بود: برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت‌های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی‌های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: درباره بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.