کد خبر : 15009
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 13:13

امضای تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

امضای تفاهم‌نامه ۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
تفاهم‌نامه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمی ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک پارسیان و بانک کارآفرین به امضا رسید.

به گزارش خریدار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان امروز ۴ بهمن در ساختمان دادمان به امضار رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر است تا ۵۵ هزار واحد مسکونی طی ۳ سال برای متقاضیان مسکن با امکانات و تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان احداث شود. در این تفاهم‌نامه مقرر است تا اراضی مازاد توسط قوه قضاییه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد. همچنین مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با ارایه اراضی موردنیاز این طرح در مناطقی که زمین دارد برای کمک به احداث مسکن گام بردارد. بانک‌های پارسیان و کارآفرین نیز در ارایه تسهیلات به متقاضیان معرفی و تایید شده از سوی وزارت راه و شهرسازی همراهی خواهند کرد.

گفتنی است در امضای این تفاهم نامه،عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، بهاروند مدیرعامل بانک کارآفرینی و پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان حضور داشتند. همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه حاضر بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.