کد خبر : 18936
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 13:03

مریم آهون بر

اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان بانک ایران زمین است

اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان بانک ایران زمین است
همایش روسای شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان برگزار شد.

به گزارش خریدار؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین در این دیدار با بیان اینکه دقت، سرعت و صحت باید سرلوحه همکاران شعب باشد، گفت: ارائه خدمات مناسب و مطلوب همراه با اشتیاق در گفتار و کردار، عوامل تاثیرگذار در جذب مشتریان است.
علیزاده بر وفاق و همدلی بین همکاران تاکید کرد و افزود: درخواست مشتریان باید در اسرع وقت رسیدگی و انجام شود.
مدیر استانی بانک ایران زمین دقت و نظارت بیشتر روسای شعب بر امور جاری شعبه و کنترل روزانه اسناد را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نظارت بیشتر بر نحوه برخورد همکاران با مشتریان و دقت در ارائه خدمات بانکداری مدرن از اولویت های اصلی روسای شعب است.
در ادامه این مراسم بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی استان به تشریح عملکرد و تجزیه و تحلیل شعب پرداخت و همراهی و جدیت همکاران در انجام درخواست مشتریان را پیشرفت بهتر امور بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.