کد خبر : 16168
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 14:07

استقبال بانک ملی از همکاری های مشترک با شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت نفت

استقبال بانک ملی از همکاری های مشترک با شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت نفت
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری بانک ملی با بیان این که این بانک برای هموار کردن مسیر توسعه صنعت نفت علی الخصوص شرکت های دانش بنیان و فناور مصمم است، اظهارداشت: بانک ملی ایران می تواند در ارائه خدمات مالی و نیازهای ارزی شرکت های دانش بنیان بویژه بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنایع پتروشیمی و پتروپالایش نیز نقش موثری ایفا کند.

به گزارش خریدار، سید فرید موسوی در ادامه تاکید کرد: توسعه همکاری با معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و بازمهندسی فرآیندهای ارائه خدمات جهت تسریع در ارائه پاسخ اثربخش به نیازهای خاص این شرکت ها در راستای همین سیاست و راهبرد صورت گرفته است.

وی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش در این گفت گو ارائه خدمات گسترده مالی با هدف دست یابی به ساخت قطعات و تاسیسات مورد نیاز و راهبردی پروژه‌های صنعت پتروشیمی کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان را محور کار بانک در این نمایشگاه دانست.

وی در نخستین روز از این نمایشگاه با حضور در غرفه بانک ملی ایران این نمایشگاه را فرصتی مهم برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های پیش روی بانک و نیز بررسی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت و سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که در راستای حمایت از ساخت داخل، رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی با ارائه خدمات و ابزارهای متنوع مالی صنعت پتروشیمی را در اجرای پروژه های توسعه ای خود همراهی نماید .

موسوی با اشاره به افزایش مشارکت بانک ملی ایران در رونق ساخت داخل، این اقدامات را گامی اساسی در توسعه زیر ساخت های کشور عنوان کرد و یادآور شد: بانک ملی ایران از سال‌ها پیش با حمایت مالی از بومی سازی و داخلی‌سازی محصولات و قطعات مورد نیاز کشور، رونق تولید شرکت های داخلی را در برنامه خود دارد و حمایت از صنایع با ارزش افزوده بالا و صنایع با قابلیت مقابله با تکانه‌های تحریم را در اولویت سیاستهای اعتباری برای تخصیص تعریف کرده است.

گفتنی است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت 17 الی 22 در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش (جنب فرودگاه)، روبروی درب B، پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران صنایع و شرکت های پتروشیمی، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.