کد خبر : 7063
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 شهریور 1401 - 10:38

استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در تهران برای تولید مسکن

استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در تهران برای تولید مسکن
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امکان سنجی برای بازآفرینی و استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در منطقه 15 برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش خریدار، مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران درباره استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در منطقه 15 برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن اظهارداشت: بر اساس توافقات انجام شده با شهرداری منطقه ۱۵، مقرر شد سازمان نوسازی شهر تهران نسبت به تهیه طرح الحاقی برای بازآفرینی اراضی مذکور و ایجاد ظرفیت های لازم برای تأمین مسکن در راستای اجرا شدن مفاد قانون جهش تولید مسکن و اهداف و مأموریت های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت اقدام کند.

هدایت با اشاره به وضعیت ناپایدار و ناایمن شهرک گل‌ها در منطقه ۱۵ گفت: سازمان نوسازی شهر تهران با استفاده از ظرفیت دفاتر توسعه محلی، طرح بازآفرینی این شهرک را تهیه خواهد کرد و اقدامات لازم را به منظور تسهیلگری برای جلب مشارکت ساکنان و مالکان شهرک مذکور انجام می دهد.

وی بیان داشت: همچنین تعیین تکلیف بحث ایمنی و آتش نشانی مجتمع مسکونی امام رضا (ع)، پیگیری رفع معارضین گذرهای واسعی، صادقی و عاشقی ها و پروژه D3، تهیه طرح توجیهی برای افزایش طبقات پروژه D3و … از دیگر مواردی بود که در جلسه ای با حضور شهردار منطقه ۱۵ مطرح و مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.