کد خبر : 6730
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 22:50

در دومین روز از نمایشگاه تحول صنعت خودرو انجام شد:

مریم آهون بر

از استقبال گسترده نمایندگان مجلس تا بازدید دیپلمات های خارجی

از استقبال گسترده نمایندگان مجلس تا بازدید دیپلمات های خارجی
دومین روز از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال گسترده ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیپلمات های خارجی مواجه بود.

به گزارش خریدار، با استقبال گسترده جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مدیران عالی رتبه وزارت و دیپلمات های خارجی، دومین روز از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به کار خود پایان داد و بازدید کنندگان فعالیت های این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کردند.

رضا تقی پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: تخصصی بودن یکی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه صنعت خودرو است.

روحالله ایزدخواه عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: مسیرهای ایجاد تحول صنعت خودرو با همراهی دولت و مجلس نهادینه می شود.

محسن پیرهادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: مجلس شورای اسلامی به کمک دولت میآید تا ایده های وزارت صمت و خودروسازان اجرایی شود.

رضا تقی پور نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات دیگر نماینده مجلس بود که از این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید دیپلمات های اهل نیجریه از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد. ” بورهاری عیسی” و “هابیلا هارونا” دو دیپلمات اهل نیجریه صبح امروز از نمایشگاه بازدید کردند.

ارائه پلتفرم خودروی اقتصادی J4 به عنوان اولین خودروی کم مصرف و اقتصادی: این پلتفرم مجهز به پیشران های ۱۵۰۰ سی سی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار است و 85 درصد قطعات این خودرو داخلی است. این خودرو از زمستان سال جاری به تولید خواهد رسید و به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.