کد خبر : 6859
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 12:10

اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران

اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای پایتخت خبر داد.

به گزارش خریدار ، مهدی وحدت‌کار با اعلام اجرای ۳۰ طرح در سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران در ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: ما با دو حوزه لجستیک و پایانه‌ها سر و کار داریم که هر دو بخش به هم مرتبط هستند و طرح‌ها در این بخش‌ها اجرایی می‌شود.

توزیع و تجمیع مویرگی بار

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران به تعدادی از طرح‌های مهم اشاره کرد و افزود: پروژه بندر خشک، مراکز لجستیک درونی و توزیع و تجمیع مویرگی بار از جمله طرح‌هایی هستند که به شدت به اقتصاد کشور کمک و بخش قابل توجهی از اقتصاد را به خود وابسته می‌کند. این پروژه‌ها در توسعه کسب و کارها بسیار موثر است و ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با انواع بخش‌های تجاری دارد.

وی با بیان اینکه به زودی سرویس‌های لجستیک راه‌اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتبار غالب این طرح ها از محل سرمایه‌گذاری است. با توجه به اینکه فرآیند مردمی‌سازی امور، جزو برنامه‌ها و دستور شهردار تهران بوده، به سمت جذب سرمایه‌گذار رفتیم، بنابراین ۸۰ درصد طرح‌ها، مدل سرمایه‌پذیری دارند و صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع و حمل و نقل و دیگر بخش‌ها وارد عمل می‌شوند.

راه‌اندازی سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران

وحدت‌کار از آغاز تعدادی از این طرح‌ها خبر داد و گفت: سامانه IEBLS (کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران) راه‌اندازی شده که این سامانه چند گام دارد و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است؛ به گونه‌ای که در گذشته هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشتیم و در حال حاضر میکسرها قابل مدیریت هستند.

وی با بیان اینکه سرعت میزان بار، سامانه توزین، باربرگ و مواردی از این قبیل در اختیار پلیس نیز قرار دارد، یادآور شد: گام بعدی این سامانه، مدیریت نخاله‌برها، حمل آسفالت و وسایل نقلیه پخش هستند؛ در مجموع در سامانه IEBLS از ناوگان‌های بزرگ آغاز می‌کنیم تا به دیگر بخش‌ها برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.