کد خبر : 350
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اسفند 1400 - 11:53

اجرای طرح تشویقی ویژه وصول مطالبات مشکوک الوصول پست بانک ایران

اجرای طرح تشویقی ویژه وصول مطالبات مشکوک الوصول پست بانک ایران
طرح ویژه وصول مطالبات مشکوک الوصول با مانده بدهی کمتر از یک میلیارد ریال و با هدف تشویق بدهکاران بانکی برای پرداخت معوقات تا پایان سال جاری در پست بانک ایران اجرا می ‌شود.

به گزارش خریدار، این طرح ویژه که به پیشنهاد معاونت اعتباری و بین‌الملل به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است، با هدف کنترل و کاهش مطالبات غیر جاری، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر و واحدهای تولیدی مشمول و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مضاعف به مشتریان و بانک اجرا می‌شود.

اجرای این طرح برای مبالغ تا سقف 500 میلیون ریال در اختیار ارکان وصول مطالبات شعبه قرار دارد و بدهی بیش از این مبلغ و تا سقف یک میلیارد ریال در اختیار کمیته وصول مطالبات استان‌ها و مناطق تهران است.
تمامی بدهکارانی که مجموع بدهی اصل، سود و جریمه کمتر از یک میلیارد ریال و در طبقه بندی مشکوک الوصول باشد، گیرنده تسهیلات علیه بانک در محاکم قضایی طرح دعوی نکرده باشد یا در صورت شکایت از بانک، با اعلام رضایت پرونده مختومه شده باشد و بدهکارانی که تسهیلات را خارج از موضوع قرارداد مصرف نکرده یا بدون اجازه از بانک تسهیلات به دیگری واگذار نشده باشد، مشمول این طرح هستند.
بر اساس این گزارش، وام های قرض الحسنه و تسهیلات پرداختی از منابع صندوق توسعه ملی و وام هایی که به طور کامل تسویه شده‌اند، مشمول این طرح نخواهند بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.