کد خبر : 12192
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آذر 1401 - 10:53

مریم آهون بر

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو است که یکی از راه‌های ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروه‌های ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه‌ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت‌نو به چالش بکشیم.

حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می‌شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.

وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود ؛ در حال حاضر شرکت بیمه تجارت‌نو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .

علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت‌نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.