کد خبر : 8427
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهریور 1401 - 12:43

آمادگی پایگاه های کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک های مردمی در مراسم بزرگ اربعین

آمادگی پایگاه های کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک های مردمی در مراسم بزرگ اربعین
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از 100 پایگاه کمیته امداد استان تهران برای جمع‌آوری کمک های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

به گزارش خریدار ، محمد دهرویه با بیان اینکه همه ساله در ماه‌های محرم و صفر مردم خیّر استان تهران اقدام به اهدای نذورات می کنند،گفت: سمت و سو دادن این اقدامات شایسته به سوی مددجویان تحت حمایت، یکی از وظایف و رسالت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران است.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ پایگاه با حضور نمایندگان ادارات کمیته امداد استان تهران شنبه ۲۶ شهریور ماه همزمان با اربعین حسینی در مسیر مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی برای جمع آوری نذورات مردمی در سطح استان تهران حضور دارند.

دهرویه بیان کرد: در همین جهت نمایندگان این نهاد در شهر تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) حضور دارند و مردم ولایت مدار می توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها، کمک‌های نقدی خود را اهداء کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: همچنین ثبت‌نام از حامیان و خیران نیکوکار برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز در این پایگاه ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای محرم امسال همانند سال‌های گذشته طرح اطعام و احسان حسینی اجرا شد، گفت: استفاده از ظرفیت معنوی مردم استان برای خدمت به نیازمندان، جهت‌دار کردن نذورات مردمی با هدف رساندن نذورات به نیازمندان واقعی جامعه و تقویت و تببین فرهنگ احسان حسینی به نیازمندان و جایگاه ارزشی آن در دین مبین اسلام از اهداف بنیادی و اساسی این طرح محسوب می‌شود.

دهرویه خاطر نشان کرد: اجرای این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.