کد خبر : 10906
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 11:26

مجتبی دوراندیش

 آمادگی بانک توسعه تعاون برای حمایت از واحد برتر تولیدکننده قیر هرمزگان

 آمادگی بانک توسعه تعاون برای حمایت از واحد برتر تولیدکننده قیر هرمزگان
سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون از شرکت پتروکالای هکمتان، واحد برتر تولیدی بسته بندی و ذخیره قیر استان هرمزگان بازدید و از نزدیک با فعالیت های این شرکت آشنا شد.

به گزارش خریدار، معاون مدیرعامل همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت پتروکالای هکمتان، آمادگی بانک توسعه تعاون را برای حمایت مالی از شرکت با هدف کمک به ایجاد اشتغال اعلام کرد.
سعید معادی با بیان اینکه در این همکاری باید منافع دو طرف تامین شود، بر گسترش فعالیت ها در قالب انعقاد تفاهم نامه و بر استفاده از ظرفیت های مشترک تاکید کرد.
وی از آمادگی کامل بانک توسعه تعاون جهت ارائه خدمات در قالب LC برای توسعه و انجام پروژهای های شرکت خبر داد و اظهار امیدواری کرد که سطح تعامل طرفین بیش از پیش افزایش یابد و منابع بیشتری از شرکت نزد بانک متمرکز شود.
در ادامه رئیس هیات مدیره شرکت پتروکالا هکمتان ، حمایت های بانک را از شرکت تا کنون بسیار رضایت بخش عنوان کرد و گفت: برای هرگونه کارکرد در جهت توسعه، پیشرفت کمی و کیفی این مجموعه آمادگی داریم .
وی شرکت پتروکالای هکمتان را از بزرگترین و فعال ترین مجموعه های تولید ، پخش،حمل و صادرات انواع رده های مختلف قیر معرفی کرد که میزان سرمایه گذاری ثابت شرکت شامل توسعه مرحله ۲ و سه، افزون بر پنج هزار میلیارد ریال است و میزان اشتغالزایی این شرکت تولیدی را در حال حاضر 90 نفر است.
دراین بازدید صیاد رحمان پور سرپرست امورستان ها و شعب، علیرضا عزیزی رئیس اداره کل ساختمان و املاک وهادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استان ها و شعب و سید عنایت خدا کرم پور مدیر شعب استان و معاونین و رئیس شعبه مرکزی بندرعباس حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.