کد خبر : 8582
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 14:12

مجتبی دوراندیش

آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا

آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا
برای شرکت در ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا تنها تا پایان وقت اداری روز پنج‍شنبه 31 شهریور ماه سال جاری فرصت باقی است

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، با هدف ایجاد بسترهای مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه، ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با میلیاردها ریال جوایز نقدی برگزار می‌شود.
هموطنان می‌توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به تمام شعب بانک سینا در سراسر کشور ضمن افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در این جشنواره شرکت و فرصت بهره‌مندی از جوایز این دوره را برای خود فراهم کنند.

جوایز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل 37 جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 37 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 137 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال، چهار هزار و 537 جایزه 10 میلیون ریالی و 22 هزار و 637 جایزه 5 میلیون ریالی است.
حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا یک میلیون ریال است و به ازای هر 500 هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.