کد خبر : 12271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 10:40

کمیته امداد از بیماران کلیوی حمایت می کند

کمیته امداد از بیماران کلیوی حمایت می کند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های متقابل برای ارتقای سطح کمی و کیفی به مددجویان دارای بیماری‌های کلیوی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش خریدار، حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه با انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: استفاده از ظرفیت‌های متقابل برای ارتقای سطح کمی و کیفی به مددجویان دارای بیماری‌های کلیوی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به هم‌افزایی کمیته امداد و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی افزود: هزینه پیوند کلیه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با مشارکت طرفین تفاهم‌نامه، برای جامعه هدف تأمین خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ارائه وام درمانی به مددجویان و دیگر اقشار نیازمند را از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: این تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

خدرویسی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، تسهیلات اشتغال به بیماران کلیوی و اعضای خانواده آنان مطابق با ضوابط و مقررات پرداخت می‌شود. همچنین از طریق هم‌افزایی با سازمان‌های ذی‌ربط، بخشی از وجوه دریافتی در حوزه زکات، برای تأمین هزینه‌های درمانی بیماران کلیوی اختصاص خواهد یافت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: همچنین انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی متعهد شده است که خدمات درمانی رایگانی در اختیار مددجویان تحت حمایت دارای بیماری کلیوی قرار دهد.

خدرویسی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از بیماری‌های کلیوی و ارائه خدمات مشاوره به بیماران معرفی شده از سوی کمیته امداد از دیگر مواردی است که انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در چارچوب این قرارداد انجام خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.