کد خبر : 7162
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 12:16

مریم آهون بر

برگزاری مجمع عمومی منتهی به سال مالی 1400 صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

برگزاری مجمع عمومی منتهی به سال مالی 1400 صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک
مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای بررسی صورت های مالی سال 1400 در ساختمان وزارت صمت برگزار شد.

به گزارش خریدار، این جلسه با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان اعضای مجمع عمومی صندوق و به ریاست علی نبوی، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارش جامعی از عملکرد صندوق در سال 1400 توسط محمدحسین مقیسه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک ارائه شد.
گفتنی است آمار صدور و تمدید ضمانت‌نامه‌ها، خسارت‌های پرداختی صندوق به ذینفعان (عمدتا نظام بانکی کشور)، وصول مطالبات، اولویت‌های صندوق در صدور انواع ضمانت‌نامه، میزان اثر بخشی خدمات صندوق در سرمایه‌گذاری و اشتغال و چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو محورهای اصلی این گزارش محسوب می‌شود.

در ادامه جلسه با استماع گزارش نمایندگان سازمان حسابرسی بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اعضای مجمع عمومی صندوق، ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود صورت‌های مالی منتهی به سال 1400که مطابق اظهار نظر حسابرس، مطلوب ارزیابی گردیده بود را تصویب کردند.

در بخش بعدی، اعضای مجمع به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص صورت‌های مالی و گزارش عملکرد صندوق پرداختند و سپس اعضای هیات مدیره صندوق و مدیران حاضر در جلسه به سوالات مطروحه پاسخ گفتند.

در پایان، برنامه‌های صندوق برای سال 1401 جهت بهبود و ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات مورد نیاز واحدهای صنعتی کوچک ارائه گردید که اعضای حاضر در جلسه ضمن موافقت با کلیات این برنامه‌ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص را بیان داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.